Klantendienst
1 Klantendienst en contact - Veelgestelde vragen
1.1 Contact en bedrijfsinformatie

Hartelijk welkom op meubeltrefpunt.be. – altijd thuis!
 

Contactinformatie

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u een telefonische bestelling plaatsen? Neem dan gerust contact met ons op:

Tel. 03 500 9218

(ook voor telefonische bestellingen)
(maandag t/m donderdag 08:00 – 16:00 uur)
vrijdag 08:00 - 14.00 uur

E-mail: info@meubeltrefpunt.be

Webwinkel: http://www.meubeltrefpunt.be

Wij helpen u graag verder!

 


Bedrijfsinformatie

People and Trade Alliance B.V. / www.meubeltrefpunt.be 

Commercieel postadres in België (géén toonzaal of magazijn):

Meubeltrefpunt.be

Coventis Business Center

Stokthoekstraat 10A

9140 Temse

BTW / Ondernemingsnummer: 0838.288.846

Telefoon (klantendienst en algemene informatie) 03 500 9218



Vestigingsadres (géén toonzaal of magazijn):

People and Trade Alliance BV

Lochemseweg 33A

7244 RR Barchem

Nederland

KVK 50519840

1.2 Veelgestelde vragen

1.2.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt telefonisch (03 500 9218) een bestelling plaatsen of via de website door onderstaande stappen te volgen.

Stap 1: Leg het artikel dat u wilt bestellen in het winkelwagentje. Dit doet u door op de advertentiepagina op de knop 'in winkelwagen' te klikken.

Stap 2: Ga naar het winkelwagen-scherm. Controleer uw bestelling en klik op ‘bestelling afronden’. Uw aankoop wordt dan uiteraard nog niet in rekening gebracht!

Stap 3: Vul uw gegevens in. Als uw gegevens al ingevuld zijn, controleer dan of deze juist zijn. Let ook op de keuze 'Verzendadres is gelijk aan factuuradres'.

Stap 4: Als uw verzend- en factuuradres van elkaar verschillen, vul dan het verzendadres in.

Stap 5: Bevestig de verzendmethode. Levering is altijd inbegrepen in de prijs en op afspraak mogelijk.

Stap 6a: Heeft u gekozen voor vooruitbetaling? Kies dan nu een betaalmethode. Ga naar stap 7.
Stap 6b: Heeft u gekozen voor betaling ter plekke of bij aflevering? U wordt automatisch doorgeleid naar stap 7.

Stap 7: Controleer het overzicht van de bestelling. Voeg eventueel een opmerking toe. Lees de algemene voorwaarden en ga akkoord om uw bestelling te kunnen plaatsen. Klopt het overzicht? Klik dan op 'Volgende stap'.

Stap 9: Volg de instructies op het scherm. Uw bestelling is nu geplaatst!

 

1.2.2 Ik heb geen opbouwhandleiding ontvangen; hoe moet ik mijn meubel nu ineen steken?

Heeft u alles uitgepakt en geen instructie voor opbouw in een van de verpakkingen gevonden? Geen nood: de opbouwhandleiding van al onze meubelen hebben we digitaal voorhanden. Laat ons weten dat u de handleiding mist en wij sturen u deze zo spoedig mogelijk in PDF-formaat toe.

 

1.2.3 Kunnen jullie de meubelen ook voor mij in elkaar zetten?

Wij bieden vooralsnog geen montage aan voor de meubelen die wij bij u afleveren. Opbouwen kunt u over het algemeen gemakkelijk zelf doen aan de hand van de handleiding.
Wij adviseren voor het plaatsen van een groter (bad)meubel overigens wel een erkende installateur in te schakelen. Wij kunnen eventueel bemiddelen in het vinden van een persoon of instantie die de meubelen voor u in elkaar zet, mocht u hier behoefte aan hebben. Onze ervaring leert verder dat veel lokale klusbedrijven tegen schappelijk tarief bereid zijn om uw aankopen perfect te monteren.

 

1.2.4 Hoe kom ik aan een wachtwoord?

U kunt een wachtwoord aanmaken door op de homepage op de link 'Registreren' te klikken. Deze link vindt u onder 'Mijn account' aan de rechterkant van de pagina.

Registreren heeft als voordeel dat u niet bij elke bestelling opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren. Registreren is echter niet noodzakelijk om een bestelling te kunnen plaatsen. U kunt in het bestelproces er ook voor kiezen om 'als gast' oftewel ‘zonder account’ als nieuwe klant te bestellen.

 

1.2.5 Hoort alles op de foto bij de aanbieding?

Onze aanbiedingen omvatten het afgebeelde hoofdartikel dat op de foto’s zichtbaar is, maar wel onder voorbehoud van type- en zetfouten. Wilt u bijvoorbeeld de driedeurs kast op de foto kopen, dan is de vermelde prijs altijd voor die driedeurs kast, en niet de tweedeurs variant. U kunt verder afleiden uit de beschrijving wat de aanbieding precies omvat. Meestal is de decoratie niet inbegrepen, bij badmeubelen is de kraan niet inbegrepen en bij bedden het matras niet, tenzij dit nadrukkelijk is aangegeven. Bij twijfel kunt u altijd contact met ons opnemen.

 

1.2.6 Is het veilig om bij jullie te kopen?

Natuurlijk! Betalingen worden verricht via een beveiligde verbinding en vele tevreden klanten gingen u reeds voor. Meubeltrefpunt.be is open en vrij toegankelijk – al onze verifieerbare gegevens staan vermeld onder contact en tonen aan dat wij niets te verbergen hebben. Bovendien zijn wij aangesloten bij het Becommerce label, hét waarborg voor de online consument.



Bij twijfel of aanvullende vragen zijn wij altijd bereid om u van nadere informatie te voorzien. U krijgt gewoon een medewerker aan de lijn en géén vervelende spraakcomputer of callcenter.
Wij hebben een goede klantenservice en staan voor de kwaliteit van onze goederen. U krijgt altijd waar u recht op heeft!

U moet er misschien aan wennen, maar wij willen u laten meedelen in ons succes. Waarom zou u meer betalen?


1.2.7 Wanneer kan ik bij jullie terecht / wat zijn de openingstijden?


Wij zijn een webwinkel, en zijn daarom 7 dagen per week, 24 uur per dag geopend via www.meubeltrefpunt.be!

Wij hebben als internetwinkel geen fysieke locatie waar meubelen staan opgebouwd ter bezichtiging.

Meubeltrefpunt. be houdt kantoor in Barchem (Nederland), aan de Lochemseweg 33A (postcode 7244 RR), en het kantoor is alleen op afspraak te bezoeken. Ook hier bevindt zich geen toonzaal!

Om onnodige belkosten te voorkomen, zijn wij bereikbaar via een Belgisch telefoonnummer 03 500 9218.


1.2.8 Hebben jullie een toonzaal of winkel?

GEEN TOONZAAL...

Als webwinkel beschikken wij niet over een toonzaal waar onze meubelen ter bezichtiging staan opgebouwd. U kunt een artikel dus niet eerst bekijken voorafgaand aan uw bestelling. Voor een vergelijking verwijzen wij u in eerste instantie naar de informatie opgenomen in de advertenties op de webwinkel. Indien u aanvullende vragen heeft over een product, kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. Wij denken graag met u mee!

Wij gaan er van uit dat u op basis van de afbeeldingen, de beschrijving en eventuele aanvullende informatie via e-mail of telefoon in staat bent om de afweging te maken of een bepaald meubel wel of niet voor u geschikt is. Wij begrijpen dat u dit als obstakel voor aankoop kunt ervaren, nu u een meubel niet fysiek kunt zien vóór aankoop. Tegelijkertijd is dat inherent aan het online aankopen. Omdat u iets koopt via het internet, geniet u ook van de voordelen die wij u te bieden hebben, niet in de laatste plaats van de lagere prijs.

WEL RECHT OP TERUGGAAF!

Belangrijk om te weten is echter dat u ook ná (een gedurfde) aankoop niet blijft zitten met een meubel dat onverwacht toch niet bij u blijkt te passen. Ten eerste: mocht uw meubel beschadigd zijn of incompleet blijken, dan wordt deze fout vanzelfsprekend na overleg zo spoedig mogelijk hersteld, zodat u van uw aankoop in volle glorie kunt gaan genieten.

Daarnaast: is het artikel wel conform omschrijving, maar bent u desondanks ontevreden? U heeft als consument in zo'n onverhoopt geval het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw meubel alsnog de koop te ontbinden. Dat betekent dat u binnen een redelijke termijn het artikel kunt retourneren in originele staat en verpakking, en vervolgens uw aankoopbedrag terug krijgt.

Deze regels zijn er voor u als klant om het doen van online aankopen aantrekkelijker en veiliger te maken!

DUS GEEN RISICO!

Daarom kunnen wij met zekerheid stellen dat het uitgangspunt bij het doen van online aankopen bij Meubeltrefpunt.be is: NIET GOED, GELD TERUG!

Meer over uw rechten en onze uitgebreide service leest u elders op deze website, en kunt u aan den lijve ondervinden wanneer u een meubel bij ons bestelt!


1.2.9 Maken jullie de artikelen zelf?

Wij zijn een handelsonderneming en maken de artikelen die wij verkopen niet zelf. Uiteraard zijn wij wel het eerste aanspreekpunt wanneer u vragen heeft over de artikelen, de gebruikte materialen en onderhoud. Deze vragen worden in overleg met de experts bij onze leveranciers zo spoedig mogelijk beantwoord door onze klantenservice.

 

1.2.10 Kunnen jullie de opbouwhandleiding alvast toesturen, zodat ik kan bekijken of het meubel stevig in elkaar zit?

Ja; wij hebben een digitaal archief waarin alle opbouwhandleidingen zijn opgeslagen. Stuurt u ons even een e-mail, dan zorgen wij er voor dat u de handleiding zo spoedig mogelijk krijgt toegestuurd in PDF. Zo kunt u zelf beoordelen hoe het meubel in elkaar steekt!


 

1.2.11 Hoe lang is een aanbieding geldig?

Een aanbod is in ieder geval maximaal geldig zo lang de voorraad strekt. Ook kan Meubeltrefpunt.be aan bepaalde actieprijzen termijnen van geldigheid verbinden, wat betekent dat de prijzen alleen gelden voor bestellingen die zijn geplaatst in een bepaalde periode. U kunt geen aanspraak maken op actieprijzen in het verleden, wanneer daarna weer de reguliere scherpe prijs geldt. Neemt u bij twijfel gerust contact met ons op!


 

1.2.12 Waarom zijn jullie zo goedkoop?

Er zijn een aantal redenen waarom onze meubelen zo aantrekkelijk laag geprijsd zijn.
Ten eerste kiezen wij er voor om lage marges te hanteren op de artikelen die wij verkopen. Dat betekent dat wij minder geld verdienen per verkoop dan de meeste van onze concurrenten. Wij geloven dat dit niet alleen in uw voordeel is, maar uiteindelijk ook voor ons goed is omdat wij constant voordelig en dus toegankelijk zijn voor een breed publiek. Zo profiteren meer klanten, en uiteindelijk ook wij als verkoper, van de lage prijzen. 


Ten tweede besparen wij op onze kosten. Wij beschikken niet over een groot wagenpark, we hebben geen showroom of stenen winkel en daarmee lagere vaste lasten. Dat is weer zo’n voordeel van het kopen bij Meubeltrefpunt.be. 


Tot slot ligt ons prijsvoordeel voor een groot deel in het onderhouden van goede contacten met tal van leveranciers, waarbij we op Europese schaal groot inkopen. Het schaalvoordeel dat we hier behalen, komt u als klant zonder meer ten goede. 


Wij vertrouwen op ons concept omdat we denken dat iedereen wel voor minder geld een leuk meubel wil aanschaffen. Wij geloven dat mensen weten dat het écht kan, en dat je niet veel hoeft te betalen voor een leuke en complete inrichting. Goed voorbeeld doet goed volgen!


2 Levering, verzending en retourneren


 2.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

In de regel wordt uw artikel binnen 5 werkdagen bezorgd, na telefonische afspraak. Meer hierover leest u op deze pagina: http://www.meubeltrefpunt.be/service/shipping-returns/ 

 
2.2 Hebben jullie een eigen bezorgdienst?

Nee, wij hebben geen eigen bezorgdienst.

We zijn er echter trots op voor het transport van onze meubelen gebruik te mogen maken van de diensten van een erkende logistieke dienstverlener,, met eigen magazijnen in zowel Nederland als België (Sint-Katelijne-Waver) die haar sporen heeft verdiend in het bezorgen van meubelen bij klanten thuis.

Meer informatie over de werkwijze bij bestelling en details omtrent bezorging vindt u onder de relevante categorieën op onze website (bijvoorbeeld onder het kopje 'verzenden en retourneren'.

2.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij hebben u als onze klant ook in logistiek opzicht veel te bieden! Zo kunt u bij het plaatsen van een bestelling kiezen tussen bezorging aan huis, of zelfs levering onder rembours (betalen bij aflevering aan de deur)!

Al onze artikelen zijn uit voorraad leverbaar, tenzij anders opgegeven. Bestellingen worden tweemaal per week vanuit ons centrale magazijn overgebracht naar het distributiecentrum, vandaar de korte levertijd van gemiddeld 5 werkdagen na bestelling. U wordt na ingang van uw bestelling doorlopend op de hoogte gehouden van de status van het afleverproces.

De uiteindelijke levertermijn is dus mede afhankelijk van het moment van bestelling, uw beschikbaarheid en het routeschema van onze vervoerder. Wij contacteren u na uw bestelling om een bezorgafspraak te maken of sturen u een e-mailbericht met meer informatie. Maar u kunt ons natuurlijk ook bellen bij vragen of opmerkingen: tek. 03-5009218. Zijn er bijzonderheden omtrent levering, heeft u specifieke wensen? Neem contact met ons op en we denken graag met u mee!

 
2.4 Leveren jullie de artikelen opgebouwd?

Nee. Onze artikelen worden, tenzij nadrukkelijk anders opgegeven, geleverd in een zelfbouwpakket. U dient het artikel zelf op te bouwen aan de hand van de duidelijke meegeleverde opbouwhandleiding.


2.5 Wat gebeurt er als ik mijn bestelling ontvang en ik ben niet tevreden?

Elke aankoop die u bij ons doet, valt onder de wet Koop op afstand, wat wil zeggen dat u recht heeft op een zogenaamde zichttermijn van 14 dagen. In deze periode kunt u de verpakking openen en beoordelen of het artikel aan uw verwachtingen voldoet. U kunt er in die periode zelfs voor kiezen om de koop te ontbinden en uw geld terug te vragen.  

Natuurlijk is het niet uw bedoeling alles terug te zenden na ontvangst. Mocht u onverhoopt bijvoorbeeld een beschadigd onderdeel aantreffen in de doos, of ontbreekt er iets? Meubeltrefpunt.be zorgt er voor dat in dit geval na overleg het betreffende onderdeel nagezonden dan wel vervangen wordt. Uiteraard gebeurt dit kosteloos, zodat u snel kunt genieten van uw aankoop in volle glorie.


3 Betalen

3.1 Hoe kan ik betalen?

Er zijn verschillende manieren om te betalen. U kunt vooruitbetalen via een overschrijving op onze rekening, creditcard, Bancontact of cash/Bancontact aan de chauffeur. Wanneer u aan de chauffeur betaalt, rekenen wij eenmalige betaalkosten van €13,95.

In alle gevallen beschouwen wij uw aankoop als een koop op afstand, wat betekent dat u recht heeft op een zogenaamde zichttermijn van maar liefst 14 dagen, waarbinnen u de koop alsnog kunt ontbinden en uw aankoopbedrag terug kunt krijgen. Dit is conform uw verzakingsrecht en ligt ten grondslag aan onze garantie: niet goed, geld terug; nog afgezien van de service die wij bieden wanneer iets onverhoopt niet geheel naar wens is, maar gemakkelijk kan worden opgelost.

Lees meer hierover op onze site, of vraag bij onduidelijkheid naar uw rechten als consument bij ons of een onafhankelijke partij. U koopt absoluut veilig!

 

3.2 Kan ik ook betalen bij aflevering?

Ja, dat kan!

Kiest u er voor om de goederen te laten bezorgen bij u thuis, dan kunt u kiezen voor een betaling bij levering (eenmalige betaalkosten van €13,95). Dit betekent dat u niets vooruit hoeft te betalen, maar het complete factuurbedrag kunt afrekenen met de chauffeur op het moment van aflevering van uw bestelling (met Bancontact of cash).

U loopt dus geen enkel risico. Hetzelfde geldt overigens onverkort indien u vooruit betaalt. U kunt er immers van uit gaan dat uw artikelen u in goede staat en compleet bereiken.

Bovendien heeft u recht op een zogenaamde zichttermijn van maar liefst 14 dagen na ontvangst van uw artikelen, waarbinnen u de koop kunt ontbinden. U dient er voor te zorgen dat de goederen in originele staat en verpakking retour komen. Daarop ontvangt u uw volledige aankoopbedrag terug. Onverhoopt ontbrekende of beschadigde onderdelen worden in overleg zo spoedig mogelijk nagezonden, zonder extra kosten. U kunt er dus van uit gaan dat wat geleverd wordt, ook volledig en juist is.

En als we er niet uitkomen? Niet goed, geld terug!

 

3.3 Kan ik korting krijgen als ik meer dan één artikel bij jullie koop?

Wij werken met vaste lage prijzen in onze webwinkel, in combinatie met scherpe tarieven voor verzending door heel België.

Omdat we gegroeid zijn door activiteit op de grote advertentiesites - waar we nog steeds een groot deel van onze artikelen aanbieden – begrijpen we dat u als klant extra voordeel verwacht wanneer u meerdere artikelen tegelijkertijd wenst af te nemen.

Wij kiezen er evenwel bewust voor om de prijzen van individuele artikelen structureel laag te houden, zodat iedere klant - groot en klein - mee profiteert van onze handelwijze. Zo weet u zeker dat u nooit te veel betaalt, ook als u geen groothandelaar bent.

Op onze site vindt u bovendien regelmatig bijzondere setaanbiedingen; doe er uw voordeel mee!

 

3.4 Ik wil in termijnen betalen. Is dat mogelijk?

Nee, het is helaas niet mogelijk om in termijnen te betalen. Neem contact met ons op als u meer artikelen wenst af te nemen, maar niet alles in één keer kunt betalen. Wij kunnen u dan adviseren welk artikel u het beste eerst kunt afnemen, aan de hand van ons actuele voorraadoverzicht. Zo kunt u geleidelijk uw inrichting vervolledigen.

3.5 Kan ik bij jullie kopen op afbetaling?

Nee, dat kan niet. Kunt u een artikel ondanks de scherpe prijsstelling nu niet betalen? Neem dan eens contact met ons op om te vragen of we nog voldoende voorraad hebben van het artikel. Wij denken graag met u mee!


4 Onze artikelen

 

 4.1 Geven jullie garantie op jullie meubelen?

Wij zijn een handelsonderneming en zijn dus net als ieder bedrijf wettelijk verplicht tot het geven van zes maanden garantie op de artikelen die wij verkopen.
Vanzelfsprekend verlenen wij u ook die garantie, zonder uitzondering, op al uw aankopen. U vindt bij ons uitsluitend nieuwe meubelen van A-kwaliteit in originele verpakking. De kans dat u zich op de garantie dient te beroepen is al zeer klein, maar wij hebben service hoog in het vaandel staan.
Mochten er onverhoopt na het verlopen van de garantieperiode problemen ontstaan dan kunt u zich natuurlijk tot ons wenden. We zorgen samen met u altijd dat er een passende oplossing komt voor uw klacht. 

 

4.2 Zijn jullie meubelen nieuw of tweedehands?

Wij verkopen uitsluitend nieuwe artikelen van A-kwaliteit in originele verpakking, direct van de fabrikant afkomstig. Onze artikelen zijn dus nooit eerder gebruikt.

 

4.3 Wat gebeurt er als ik het artikel ontvang en ik ben niet tevreden?

Elke aankoop die u bij ons doet, valt onder de wet koop op afstand, wat bij ons wil zeggen dat u recht heeft op een zogenaamde zichttermijn van maar liefst 14 dagen na ontvangst van uw artikel. In die periode kunt u de verpakking openen en beoordelen of het artikel aan uw verwachtingen voldoet. U kunt er in die periode zelfs voor kiezen om de koop te ontbinden en uw geld terug te vragen.  

Natuurlijk is het niet uw bedoeling alles terug te zenden na ontvangst. Mocht u onverhoopt bijvoorbeeld een beschadigd onderdeel aantreffen in de doos, of ontbreekt er iets? Meubeltrefpunt.be zorgt er voor dat in het voorkomende geval na overleg het betreffende onderdeel wordt nagezonden dan wel vervangen. Uiteraard kosteloos, zodat u snel weer kunt genieten van uw aankoop in volle glorie.

U kunt ons een e-mail sturen waarin u uw ordernummer en het beschadigde/missende onderdeel aan de hand van het kenmerk uit de handleiding vermeldt. In het geval van een beschadiging ontvangen wij tevens graag een paar foto's. Wij zullen u binnen vijf werkdagen informeren over de oplossing.

 

4.4 Kunnen er extra opties worden toegevoegd aan één of meer artikelen?

Wij zijn een handelsonderneming en maken de meubelen niet zelf. Dat betekent dat de aanbieding geldt voor het artikel zoals omschreven en dat maatwerk in principe niet mogelijk is. Soms bieden we ook een vergelijkbaar artikel aan in de zelfde serie. We kunnen u de opbouwhandleiding in PDF toesturen, zodat u zelf kunt beoordelen of het mogelijk is kleine aanpassingen te doen aan uw aankoop. Bij twijfel kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

 

4.5 Ik zie een artikel niet meer staan in jullie shop. Is het artikel niet meer op voorraad?

Dat kan. Wij hebben een wisselende voorraad waarvoor geldt op = op.
Neemt u voor de zekerheid contact met ons op en geef de moed nog niet op; misschien kunnen wij u toch verder helpen!

 

4.6 Kan ik iets laten vermaken aan het artikel?

Omdat wij de artikelen niet zelf produceren, kunnen we niet de gelegenheid bieden bijvoorbeeld een artikel op maat te laten maken. Bij ons geldt primair: "what you see is what you get". Het voordeel van zelfbouwpakketten is dat het soms mogelijk is om zelf toch bijvoorbeeld een bijpassende plank in uw kledingkast te plaatsen bij het opbouwen. Deze extra accessoires kunnen wij u echter niet aanbieden. U dient zelf uw meubel zo voor te bereiden en te beoordelen of wat u wenst ook mogelijk is, bijvoorbeeld uit de opbouwhandleiding die wij u al voor uw besluit tot aankoop kunnen opsturen per e-mail!

 

4.7 Maken jullie de artikelen zelf?

Wij zijn een handelsonderneming en maken de artikelen die wij verkopen niet zelf. Uiteraard zijn wij wel het eerste aanspreekpunt wanneer u vragen heeft over de artikelen, de gebruikte materialen en onderhoud. Deze vragen worden in overleg met de experts bij onze leveranciers zo spoedig mogelijk beantwoord door onze klantenservice. Onze service eindigt niet bij uw betaling!

 

4.8 Hebben jullie de artikelen ook in verschillende kleuren of uitvoeringen?

Soms zijn onze artikelen in verschillende varianten en kleuren beschikbaar. Over het algemeen is dat duidelijk uit de advertentie, de beschrijving, of er onder vermelde en daaraan verbonden vergelijkbare artikelen af te leiden. Vaak geldt een aanbod dus alleen voor een artikel zoals afgebeeld, dus ook in die kleur en uitvoering. Bij twijfel kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen; wij helpen u graag verder.

 

4.9 Waar komen de artikelen vandaan?

Onze artikelen zijn afkomstig uit (over)voorraden van uiteenlopende buitenlandse leveranciers, veelal gerenommeerde Deense of Duitse fabrikanten. Deze fabrikanten besteden soms op hun beurt het werk uit aan producenten in andere landen, in de meubelbranche net als in andere branches eerder regel dan uitzondering.

 

4.10 Leveren jullie de artikelen opgebouwd?

Nee. Onze artikelen worden, tenzij nadrukkelijk anders opgegeven, geleverd in een zelfbouwpakket. U dient het artikel zelf op te bouwen aan de hand van de meegeleverde duidelijke opbouwhandleiding.

 

4.11 Kunnen jullie de meubelen ook voor mij in elkaar zetten?

Wij bieden vooralsnog geen montage aan voor de meubelen die wij bij u afleveren. Opbouwen kunt u over het algemeen gemakkelijk zelf aan de hand van de meegeleverde handleiding.

Wij adviseren voor het plaatsen van een groter (bad)meubel overigens wel een erkende installateur in te schakelen.

Tip: vaak zijn lokale klusbedrijven ook graag bereid om tegen schappelijk tarief uw aankopen te monteren!

Neem contact op
* Verplichte velden